Pri založbi Springer bo izšla nova knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Prof. dr. Mojca Ramšak z Oddelka za etnologijo in kulturno antropologijo Filozofske fakultete pri založbi Springer objavlja že drugo knjigo s protialkoholno tematiko. Delo z naslovom "Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation" analizira marketinške trike alkoholne industrije v digitalnem svetu, ki plovejo pod radarjem zakonodaje ter razloge za nemoč samoregulativnih ukrepov in preventive. Alkoholna industrija si s pomočjo tehnologije in odličnim poznavanjem kulturno-specifičnih navad pivcev uspešno izmišlja vedno nove zanke, v katere uspe ujeti obstoječe pivce in tiste, ki jih šele namerava prepričati v doživljenjsko pitje.

Napovednik knjige, ki bo izšla leta v začetku leta 2022, si lahko ogledate na tej spletni strani.

Zadnje novice

Obisk na Univerzi v Arba Minchu

(Z leve proti desni) doc. dr. Sarah Lunaček, prof. dr. Uršula Lipovec Čebron in asist. dr. Nežka Struc

Prejemnica Toporišičevega priznanja v letu 2025 je Marta Pirnat Greenberg

Četrto Toporišičevo priznanje bo prejela Marta Pirnat Greenberg, zaslužna predavateljica na Oddelku za slovanske, germanistične in evrazijske študije na Univerzi v Kansasu, Lawrence, Združene države Amerike.

Okrogla miza Dešifriranje kode odprla ključna vprašanja o vlogi umetne inteligence v znanosti in družbi

Utrinek z okrogle mize