Zgodnja pismenost otrok. Razvoj, spremljanje in spodbujanje

Zgodnja pismenost otrok. Razvoj, spremljanje in spodbujanje

Avtor:Ljubica Marjanovič Umek, Urška Fekonja, Kaja Kacin Beyazoglu

Znanstvena monografija Zgodnja pismenost otrok: razvoj, spremljanje in spodbujanje je sestavljena iz dveh delov. Prvi del obsega osem poglavij, v katerih avtorice opredelijo zgodnjo pismenost, opišejo njen razvoj ter različne dejavnike in načine spodbujanja zgodnje pismenosti otrok. V drugem delu, ki vključuje tri poglavja, pa predstavijo razvoj in uporabo pripomočka za ocenjevanje zgodnje pismenosti otrok v vrtcu, ki so ga razvile za uporabo v slovenskem prostoru.

V prilogah sta priloženi obe obliki Lestvic zgodnje pismenosti, in sicer za otroke, stare od tri do štiri ter od pet do šest let, ki jih strokovne delavke lahko uporabijo v procesu ocenjevanja, spremljanja in spodbujanja zgodnje pismenosti otrok v vrtcu, ter razlaga postavk za obe obliki lestvic.

Publikacija je brezplačna. Do nje lahko prosto dostopate na portalu E-knjige Znanstvene založbe FF. 

Leto izida:2020

Tip vezave:mehka vezava

ISBN:978-961-06-0398-6

Redna cena: 0,00 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

19. 10. 2020
Oddelek za slavistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Gostujoča predavanja dr. Iváneka z Ostravske univerze

03. 09. 2020
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spletna predstavitev za tuje študente

26. 08. 2020
Oddelek za zgodovino

Javno vodstvo po razstavi En krompir, tri države

26. 08. 2020
Oddelek za arheologijo

Metalurški dan

26. 08. 2020
Oddelek za filozofijo

Konferenca, posvečena Mahatmi Gandhiju