Gustav Mahler: Perilegomena k izvajanju njegovih simfonij št. 1–7
Oddelek za muzikologijo
Avtor v svoji monografiji povezuje dva osrednja pojma sodobne glasbene prakse: postmoderno in semiotiko. Pri tem sistematično obravnava pojem postmodernizma kot strokovni muzikološki termin, vezan na pomenske plati analizirane glasbe. Obenem je njegova knjiga tudi prikaz semiotskih pristopov h glasbi. Tako je v knjigi podan pregled ideje glasbenega postmodernizma v splošnem in posebej v Sloveniji, ki avtorja pelje k novi tipologiji postmodernizma. Še posebno vrednost prinašajo analize štirih del klasikov sodobne glasbe Georgea Crumba, Alfreda Schnittkeja, Petra Ruzicke, Lojzeta Lebiča, kjer avtor nazorno prikaže značilnosti ustvarjanja v sodobni glasbi. Delo prinaša tudi sezname avtorjev, ki celoti podeljujejo praktično vrednost »orientirja« po sodobni glasbeni ustvarjalnosti in teoretski misli.
Leto izida: 2011
Št. strani: 268
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 9789612374310
Zbirka: Razprave FF
publikacij
avtorjev in avtoric
© Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Vse pravice pridržane.
Dostopnost Piškotki Oblikovanje in razvoj: ENKI