Od Donave do Vltave: pregled češke in slovaške književnosti

Od Donave do Vltave: pregled češke in slovaške književnosti

Avtor: Jana Šnytová, Špela Sevšek Šramel
Visokošolski učbenik Od Donave do Vltave je literarnozgodovinski pregled češke in slovaške književnosti od pismenstva 9. stoletja do prehoda v moderno konec 19. stoletja. Bralcem omogoča vzporedno branje in posledično boljše razumevanje povezav med češko in slovaško književnostjo. S svojo didaktično zasnovo je nepogrešljivo študijsko gradivo, obenem pa prinaša celovit pregled razvoja obeh književnosti v nenehnem dialogu z evropsko, tudi slovensko književno ustvarjalnostjo. Z izbranimi primeri poezije, proze in dramatike avtorici spodbujata branje in analitično spoznavanje vrhuncev češke in slovaške književnosti. Pregled služi kot vodnik po času, prostoru in mišljenju ter nudi priložnost za poglobljeno razumevanje zakladov književne dediščine, ki so se izoblikovali v kulturnem prostoru med Donavo in Vltavo.

Leto izida: 2023

Št. strani: 232

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789612972356

Zbirka: Učbeniki FF

Redna cena: 19,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja

29. 11. 2024
Oddelek za umetnostno zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predmet Likovna umetnost v srednješolskem izobraževanju na Hrvaškem – kurikularni pristop

26. 11. 2024
Znanstvena založba, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Pogovor o novi znanstveni monografiji Gustav Mahler – perilegomena k njegovim simfonijam 1-7

26. 11. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Mednarodna konferenca: Glasovi prihodnosti: Pomen poezije v sodobnem izobraževalnem sistemu

21. 11. 2024
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Cikel pogovornih večerov: etnološke in kulturnoantropološke vsebine v učnih načrtih