Obča andragogika

Obča andragogika

Stopnja: 1

Ure predavanj: 60

Ure seminarjev: 0

Ure vaj: 0

ECTS točke: 5

Nosilec/izvajalec: doc. dr. Košmerl Tadej

Konceptualna opredelitev izobraževanja odraslih.
Razvoj andragogike in izobraževanja odraslih (pogled v preteklost).
Posamezne faze andragoškega procesa (ugotavljanje in raziskovanje izobraževalnih potreb, načrtovanje, izpeljava programa in izbrane metode, evalvacija).
Posebne ciljne skupine v izobraževanju odraslih (brezposelni, ženske, mlajši odrasli, odrasli s posebnimi potrebami).
Učenje v odraslosti: izbrane teorije o učenju.
Bivanjske teme in učenje v odraslosti.
Področja izobraževanja odraslih in nosilci.
Značilne organizacijske oblike in metode (študijski krožki, središča za samostojno učenje, skupnostno izobraževanje...)

Freire, P. (2019). Pedagogika zatiranih. Krtina. ID=302495744
Govekar Okoliš, M. (2024). Zgodovina izobraževanja odraslih na Slovenskem: 50 let andragogike na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Založba Univerze v Ljubljani. ID=211869187
Govekar Okoliš, M. in Ličen, N. (2008). Poglavja iz andragogike. Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. ID=238592256
Illeris, K. (ur.). (2018). Contemporary theories of learning. Routledge. [Izbrana poglavja] ID=171539203
Merriam, S. in Bierema, L. (2014). Adult Learning. Linking Theory and Practice. Jossey Bass. ID=172089091
Rocco, T., Smith, C., Mizzi, R., Merriweather, L. in Hawley, J. (ur.). (2021). The Handbook of Adult and Continuing Education. American Association of Adult and Continuing Education. ID=52944899
Relevantni članki iz domače in tuje literature, dostopni v knjižnicah in na svetovnem spletu.
Relevant articles accesible in libraries and on the web.