Uspešno zaključen prevajalski izziv projekta Sing-a-Vision / Zavižaj vizijo

V prevajalskem izzivu je sodelovalo več kot 800 dijakinj in dijakov.

V prevajalskem izzivu je sodelovalo več kot 800 dijakinj in dijakov.

Po mesecih intenzivnega dela so v sredo, 6. 12. 2023, na Oddelku za prevajalstvo Filozofske fakultete uspešno izvedli prevajalski izziv Sing-a-Vision / Zavižaj vizijo za srednješolce.

V prevajalskem izzivu je sodelovalo več kot 800 dijakov s 37 slovenskih srednjih šol (skoraj vsaka četrta srednja šola). Na izziv so prejeli 287 prevodov v angleškem, nemškem, francoskem, španskem, italijanskem, latinskem, madžarskem jeziku in jeziku stare grščine.

Zdaj so na vrsti mentorji in študenti s Filozofske fakultete, ki bodo prevode pregledali in ocenili ter popravili tiste, ki so dobri. Izbrani prevodi se bodo uvrstili v drugi izziv – uglasbitev (potekal bo od 1. 2.–1. 4. 2024), na katerega je trenutno prijavljenih 119 skupin, v zadnjem izzivu (ta bo potekal od 15. 4.–15. 5.) pa bodo prijavljene skupine dijakov (trenutno jih je 90) za eno od uglasbitev izdelale videospot. Skupaj v letošnji pilotni izvedbi projekta sodeluje 41 srednjih šol in več kot 1600 dijakov.

Na Filozofski fakulteti pri prevajalskem izzivu sodelujejo naslednji profesorji in njihovi študenti:

angleščina: Marija Zlatnar Moe

nemščina: Tanja Žigon, Amalija Maček, Julija Rozman, Andrea Leskovec, Ada Gruntar Jermol

francoščina: Nadja Dobnik

italijanščina: Jerneja Umer Kljun

španščina: Ignac Fock

latinščina: Sonja Weiss

stara grščina: Jelena Isak Kres

madžarščina: Marjanca Mihelič

Veseli smo zelo pozitivnih odzivov srednješolskih učiteljev in dijakov na sam prevajalski izziv, ki je bil zanje zanimiva in prijetna popestritev učnega procesa. 

 

 

 

Zadnje novice

“DOCUMENTING COPTIC MONASTIC HERITAGE” PROJECT

Matjaž Kačičnik 2018 © Endangered Hermitages Project = Documenting Coptic Monastic Heritage Project

Reception for International Students at the Faculty of Arts and at the University of Ljubljana (two separate events)

Support and assistance by the University of Ljubljana